Gloedcommunicatie en F19 sponsoren sinds jaar en dag ons jaarverslag

Onlangs hebben we ons jaarverslag 2021 gepresenteerd. Saai? Integendeel! Al jaren bundelen wij met F19 en Gloedcommunicatie onze krachten om daar een pareltje van te maken. Ook dit jaar doen zij dat weer volledig gesponsord. Deze trouwe vrienden zijn dan ook #goedbezig voor War Child.
Gloedcommunicatie is #goedbezig voor War Child met het jaarverslag

Annemiek Bolscher van Gloedcommunicatie voelt zich "volledig onderdeel van de War Child-familie"

Foto: Sandra Ruhe

F19 is #goedbezig voor War Child met het jaarverslag

F19-oprichter Marcel Rosenbrand is al sinds 2009 betrokken bij onze missie voor kinderen in oorlog

Foto: Sandra Ruhe

Jaarverslag van waarde

Het is eigenlijk heel simpel. Gloedcommunicatie verzorgt de vormgeving van ons jaarverslag, plaatst deze online en gebruikt daarvoor de software en het platform dat F19 aanbiedt. In tijden waar alles terecht draait om verantwoording afleggen en transparant communiceren is een helder en strak jaarverslag van enorm grote waarde.

Een klik vanaf dag één

Oprichter van F19, Marcel Rosenbrand, is al sinds 2009 bij War Child betrokken. “Wij hebben toen War Child zelf benaderd. Naast het inhoudelijk goede verhaal ben ik erg onder de indruk van de uitstraling, branding en positionering. Maar dat is meer dan een leuk logo hoor. Het is een enorm enthousiaste groep goedbedoelende mensen. Het klikte vanaf de eerste dag," vertelt Marcel.

“Naast het inhoudelijk goede verhaal ben ik erg onder de indruk van War Childs uitstraling, branding en positionering"
Marcel Rosenbrand, oprichter van F19

Oog voor mensen

Marcel vervolgt: "Daarnaast vind ik War Childs strategie van kennisoverdracht en opschalen erg interessant, want dat doen wij ook. We proberen om iets waar we zelf goed in zijn – het bieden van een platform om gemakkelijk jaarverslagen te publiceren - daar anderen hun voordeel mee te laten doen. Een jaarverslag is eigenlijk je bestaansrecht. Ik vind de storytelling in het jaarverslag erg goed. Het zijn nooit puur cijfermatig en financieel gedreven verhalen. Maar altijd met oog voor de menselijke kant.”

Meer dan ooit belangrijk werk

Voor Gloedcommunicatie en Annemiek Bolscher, contentspecialiste ('en fervent anti-militariste') was het meteen duidelijk toen zij in 2019 aan boord kwamen. “Onze missie is krachtig communiceren als het er echt omgaat. Dat is hier zeker het geval. War Child brengt levensgeluk aan kinderen. Het is meer dan ooit belangrijk werk, dat zie je nu wel weer met de oorlog in Oekraïne."

“We worden gezien als volledig onderdeel van de War Child-familie"
Annemiek Bolscher, contentspecialiste bij Gloedcommunicatie
Gloedcommunicatie is #goedbezig voor War Child met het jaarverslag

Annemiek en haar team zetten zich sinds 2019 in voor ons: "War Child doet meer dan ooit belangrijk werk"

Foto: Sandra Ruhe

F19 is #goedbezig voor War Child met het jaarverslag

"War Child bestaat uit een enorm enthousiaste groep mensen. Het klikte vanaf de eerste dag," zegt Marcel

Foto: Sandra Ruhe

Samen veel impact

"We worden gezien als volledig onderdeel van de War Child-familie. De persoonlijke betrokkenheid en werkvreugde onderling staan altijd voorop. Ik vind het knap hoe ze altijd bedrijven aan zich weten te binden aan hun missie. Het jaarverslag? Voor mij zit de kracht in de korte statements en de fotografie. Het zijn ieder jaar schitterende foto’s, het spat er werkelijk vanaf. Zo hebben we met elkaar communicatief gezien echt veel impact," zegt Annemiek.

Gloedcommunicatie is #goedbezig voor War Child met het jaarverslag

Met Gloedcommunicatie en F19 maakt ons jaarverslag "communicatief gezien echt veel impact"

Foto: Sandra Ruhe

#GoedBezig voor War Child

F19 en Gloedcommunicatie zijn #goedbezig voor War Child. Ben jij geïnspireerd geraakt door hun bijzondere steun? Word ook Business Friend of kom in actie op een manier die bij jouw onderneming past. Want alleen sámen halen we de oorlog uit een kind.