Terugblik Business Event: 'Jij&Ik' in Lelystad

Een fantastisch netwerk-event aan de vooravond van de tv-show 'Jij&Ik'!

War Child vindt het belangrijk om bijzondere momenten te delen met Businesss partners. Daarom heetten we afgelopen 14 juni jullie van harte welkom bij de opnames van de live tv-show ‘Jij&Ik’. Een bijzonder muziekprogramma bij de EO op NPO1 gehost door onze ambassadeurs Marco Borsato en Tooske Ragas met als doel: zoveel mogelijk oorlogskinderen helpen. Dankzij ‘Jij&Ik’ kan War Child 4.378 extra oorlogskinderen helpen! 

Applaus en inspiratie

Voordat de 'Jij&Ik' live-uitzending begon, was iedereen van harte welkom bij restaurant Applaus. Op het zonnige terras, onder het genot van een hapje en een drankje, vonden er bijzondere ontmoetingen plaats tussen de partners van War Child en de Culinaire Business Club Applaus. 

Zo presenteerde Banketbakkerij Prins de grootste tompouce van Lelystad. De bakkerij verkocht in de aanloop naar 'Jij&Ik' tompoezen voor War Child en overhandigde een geweldige cheque ter waarde van 5972 euro. Ernst Suur van War Child deed voor het project TeamUp een oproep voor het werven van vrijwilligers voor gevluchte kinderen in Nederland. Twee Business Friends raakten geinspireeerd door het verhaal van partner Mountain Network over de Kili-Challenge 2018 en wilden meer weten over het beklimmen van de hoogste berg van Afrika. Business Friend Workforce ging spontaan op de zeepkist staan om een speciale actie voor War Child te delen met de groep. 

Kortom, een avond vol inspiratie. En dat zie je terug in de foto's! 

Dit Business event werd mede mogelijk gemaakt door de Culinaire Business Club Applaus en Brood- en Banketbakkerij Prins. Heel veel dank!

Wij hopen je op het volgende War Child Business Event te mogen verwelkomen. Een mooie gelegenheid om andere Business Friends te ontmoeten en meer te weten te komen over het werk van War Child.