T-Mobile helpt kinderen naar school

Vanaf het begin van het Conn@ct.Now programma zette T-Mobile haar ideeën en middelen in om het programma van de grond te krijgen. Naast de eigen inzet van T-Mobile om onderwijs in conflictgebieden mogelijk te maken, helpen ook de klanten van T-Mobile mee. In 2013 is er al 53.000 euro opgehaald met de donaties van klanten via het spaarprogramma van T-Mobile.

Naast de samenwerking in het Conn@ct.Now programma is telecombedrijf T-Mobile sinds 2003 hoofdsponsor van War Child. Zo sponsort T-Mobile de kosten voor mobiele telefonie van War Child en stelt men indien nodig haar call center ter beschikking. Zo is T-Mobile niet alleen een product- en geldsponsor, maar ook een partner voor advies, uitvoering en ideeën.

Vanaf het begin van het Conn@ct.Now programma zette T-Mobile haar ideeën en middelen in om het programma van de grond te krijgen. Dat deden ze in samenwerking met de organisaties TNO, Free Press Unlimited, Child Helpline International en War Child zelf.

Elke organisatie zet zijn eigen specialisme en kenmerk in om de programma’s vooruit te helpen. “Meer oorlogskinderen nog beter bereiken en helpen,” is het doel van de samenwerkende partijen.

Naast de eigen inzet van T-Mobile om onderwijs in conflictgebieden mogelijk te maken, probeert het telecombedrijf ook haar klanten te overtuigen om te helpen. Dit door T-Mobile klanten de mogelijkheid te bieden, te doneren aan War Child via het spaarprogramma T-Mobile Extra. Een groot succes waardoor al 53.000 euro is opgehaald in 2013. 

Terug naar T-Mobile helpt kinderen naar school