T-Mobile en War Child

12 jaar lang was T-Mobile hoofdsponsor voor War Child. Nog steeds werken we samen aan een betere toekomst voor oorlogskinderen.

Erwin Zijlstra, directeur Corporate Communications van T-Mobile: “12 Jaar lang hebben onze medewerkers zich met hart en ziel ingezet om via War Child oorlogskinderen in conflictsituaties een toekomst te geven. We hebben dankzij de ongelooflijke betrokkenheid van onze klanten ook extra financieel kunnen bijdragen aan dit belangrijke werk. Ik ben er trots op dat we als T-Mobile hebben bijgedragen aan de groei van War Child in de afgelopen 12 jaar. Ik wens War Child de komende jaren alle succes met haar werk dat helaas nog steeds bitterhard nodig is en we blijven als telecomsponsor verbonden. Want net als War Child geloven wij dat kinderen niet thuis horen in oorlog. Nooit.”

 

100% gesponsorde communicatie
T-Mobile maakt het mogelijk dat War Child een strikt lage kostenbeleid kan voeren door 100% sponsoring van mobiele telefonie op het hoofdkantoor en in het veld. Zo kan War Child meer geld besteden aan haar projecten.

Conn@ct.Now
Binnen het Conn@ct.now programma zette T-Mobile haar ideeën en middelen in om onder andere de projecten Connect.Teaching en E-Learning op te zetten. Daarin kunnen kinderen in Soedan en Zuid-Soedan dankzij moderne electronica tóch naar school. 


Medewerkers in actie
Medewerkers van T-Mobile haalden geld op met allerlei activiteiten. Zo liepen meer dan 100 medewerkers de City Pier City loop in Den Haag om geld op te halen. T-Mobile startte ook met een uitwisselingsprogramma voor hun medewerkers. Zij konden hun kennis op hun vakgebied inzetten om War Child nog succesvoller te maken.

 

 

 

: “12 Jaar lang hebben onze medewerkers zich met hart en ziel ingezet om via War Child oorlogskinderen in conflictsituaties een toekomst te geven. We hebben dankzij de ongelooflijke betrokkenheid van onze klanten ook extra financieel kunnen bijdragen aan dit belangrijke werk. Ik ben er trots op dat we als T-Mobile hebben bijgedragen aan de groei van War Child in de afgelopen 12 jaar. Ik wens War Child de komende jaren alle succes met haar werk dat helaas nog steeds bitterhard nodig is en we blijven als telecomsponsor verbonden. Want net als War Child geloven wij dat kinderen niet thuis horen in oorlog. Nooit.”