Wereldwijde ontwerpwedstrijd voor War Child

Designers van over de hele wereld doen mee met een ontwerpwedstrijd voor War Child. In samenwerking met Brandsupply zet War Child crowdsourcing in om ontwerpers mee te laten denken over een fictief personage. Deze zogenaamde ‘Brand Doctor’ bewaakt de nieuw geïmplementeerde huisstijl en tone-of-voice via War Child’s interne, internationale netwerk.
25 september 2012

Crowdsourcing

Brandsupply is een site voor grafisch ontwerp, dat gebruik maakt van crowdsourcing en is actief in onder andere Nederland, België, UK, Duitsland, Frankrijk en Servië. Brandsupply brengt vraag en aanbod op het gebied van grafisch ontwerp bij elkaar. Het bedrijf zet haar netwerk en diensten 100% gesponsord in, zodat War Child geen kosten maakt voor de ontwikkeling van de ‘brand doctor’.

Zeer verheugd

Orlando Kreileman, CEO van Brandsupply ligt de samenwerking toe: “Wij zijn zeer verheugd met de samenwerking met War Child en ondersteunen de activiteiten van de organisatie graag! Wij denken ook dat onze designers staan te popelen om hier belangeloos aan mee te werken. Het is natuurlijk een hele eer voor een designer wanneer je ontwerp wereldwijd door een respectabele organisatie als War Child ingezet wordt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat onze designers in staat zijn iets moois op te leveren!”

De ontwerpwedstrijd loopt van 25 september tot 15 oktober. De winnaar wordt eind oktober bekend gemaakt. De wedstrijd is te vinden op de wedstrijdpagina van Brandsupply.