Webshop voor War Child geopend

Vanaf vandaag kun je los in de webshop voor War Child. In deze shop vind je verschillende producten zoals T-shirts, truien, caps en tassen. Per item gaat een groot deel van de opbrengst naar hulp aan oorlogskinderen.
05 november 2014

De collectie draagt de boodschap van War Child uit: een kind hoort niet thuis in oorlog. Nooit. Door het dragen van de producten kan jij laten zien dat jij het hiermee eens bent.

Webshop
De webshop is opgezet door Marc Boersma, eigenaar van het bedrijf MB promotion dat promotionele productlijnen ontwikkelt. Marc: “Ik raakte een tijd geleden in gesprek met de directeur van War Child, Bernard Uyttendaele. Hij vertelde mij over het werk van War Child en door onze gesprekken raakte ik geïnspireerd om ook iets te doen.”

“Ik wilde met het oprichten van de webshop het goede werk van War Child steunen. Een nieuwe manier vinden om hun missie onder de aandacht te brengen én tegelijkertijd fondsen werven. Ik denk dat de producten die we verkopen hier geschikt voor zijn. Door het dragen van een T-shirt kun je laten zien dat je het werk van War Child steunt.”

Voor dames, heren en kinderen
Er is voor ieder wat wils. In de shop zijn zowel producten voor dames, heren als kinderen verkrijgbaar met teksten zoals Peace en No War. Marc: “Mijn favoriet is het T-shirt It is easier to build stronger children than to repair broken men.” 

Verder kun je kinderrugzakken, tassen, baseball caps en baby rompers bestellen. De collectie wordt komende maanden uitgebreid met meer producten. Per product is zichtbaar welk percentage van de opbrengst naar War Child gaat.

Shop until you drop
Neem een kijkje in de webshop en steun het werk van War Child. Samen halen we de oorlog uit een kind.