Kroon op samenwerking van T-Mobile en War Child

Deze week overhandigde T-Mobile een cheque met het overweldigende bedrag van ruim 96.000 euro aan directeur Tjipke Bergsma. Een extra donatie dankzij de klanten van T-Mobile via het T-Mobile Extra spaarprogramma. Met deze bijdrage is het bijzondere partnership feestelijk afgerond.12 jaar lang hebben de medewerkers van T-Mobile zich met hart en ziel ingezet voor hulp aan oorlogskinderen. En daar is War Child ontzettend dankbaar voor!
14 oktober 2016

Sinds 2004 was T-Mobile hoofdsponsor van War Child. Samen werkten we intensief samen aan een betere toekomst voor oorlogskinderen. Erwin Zijlstra, directeur Corporate Communications van T-Mobile: “We hebben één van de langstlopende en meest succesvolle MVO-partnerships van Nederland feestelijk afgerond. 12 Jaar lang hebben onze medewerkers zich met hart en ziel ingezet om via War Child oorlogskinderen in conflictsituaties een toekomst te geven. We hebben dankzij de ongelooflijke betrokkenheid van onze klanten ook extra financieel kunnen bijdragen aan dit belangrijke werk. Ik ben er trots op dat we als T-Mobile hebben bijgedragen aan de groei van War Child in de afgelopen 12 jaar.” 

Trots op samenwerking

Ook War Child is trots en tevens dankbaar voor de bijzondere samenwerking. T-Mobile was een partner van grote waarde afgelopen 12 jaar. En blijft dat ook, nu als productsponsor. Tjipke Bergsma, directeur van War Child: “Ik kijk met ontzettend veel trots en plezier terug op het partnership met T-Mobile. Het was een schoolvoorbeeld van hoe een strategisch partnership tussen een bedrijf en maatschappelijke organisatie eruit moet zien. Alle elementen zaten erin: betrokken medewerkers, delen van kennis, expertise en netwerk, betrokken T-shops en betrokken klanten. Deze cheque is daar een prachtig voorbeeld van!”

Een kind hoort niet thuis in oorlog

T-Mobile gaat zich richten op een nieuw partnership met wederom een organisatie in opkomst; Stichting Jarige Job. Erwin: “Ik wens War Child de komende jaren alle succes met haar werk dat helaas nog steeds bitterhard nodig is en we blijven als telecomsponsor verbonden. Want net als War Child geloven wij dat kinderen niet thuis horen in oorlog. Nooit.”