Hoofdsponsor T-Mobile start nieuwe actie voor oorlogskinderen

Wereldwijd lijden miljoenen kinderen onder oorlogstrauma’s. War Child helpt hen die verschrikkelijke ervaringen te verwerken. Hoofdsponsor T-Mobile gelooft in de succesvolle aanpak van War Child en wil zoveel mogelijk kinderen helpen. Daarom komt T-Mobile met een nieuwe actie voor oorlogskinderen: ‘Download de oorlog uit een kind.’
23 februari 2015

Vanaf vandaag start de campagne, waar er bij elke donatie symbolisch een slechte herinnering uit het hoofd van een oorlogskind wordt gewist. Opbeurende kleuren vervangen deze negatieve ervaringen. Met een donatie help je een oorlogskind weer zicht te geven op een betere toekomst. 

Download de oorlog uit een kind
Samen kunnen we het verschil maken voor veel kinderen. Doe je ook mee? Hoeveel je doneert, bepaal je natuurlijk zelf. Ga naar de speciale website die gekoppeld is aan deze actie www.deoorloguiteenkind.nl, en download met jouw donatie de oorlog uit een kind. Het virtuele hoofd van het oorlogskind op deze website wordt bij elke gift vrolijker en kleurrijker.

T-Mobile al 10 jaar hoofdsponsor
T-Mobile is al meer dan 10 jaar hoofdsponsor van War Child en daarmee heeft T-Mobile tienduizenden oorlogskinderen geholpen. War Child is erg blij met de vriendschap. Klik hier voor meer informatie over het partnership met T-Mobile.

Kom je ook?
Wil je meer informatie over het event? En wil je meer lezen over bijvoorbeeld de spectaculaire opening met Yes-R, of andere activiteiten rondom deze actie? Ga dan naar onze eventpagina, en kom ook!