Elke pagina 100% gesponsord

Dankzij Crown van Gelder kunnen alle enveloppen, nieuwsbrieven en evaluatierapporten van War Child ook de komende drie jaar 100% gesponsord de deur uit. De papierfabrikant sponsorde War Child de afgelopen drie jaar al en besloot hiermee verder te gaan. Dat is geweldig, want zo kan War Child meer geld aan projecten voor oorlogskinderen besteden.
02 juli 2012

Op kantoor willen we de kosten zo laag mogelijk houden. Want hoe meer geld we in Nederland besparen hoe meer er naar onze projecten kan. In gebieden waar oorlog is of is geweest, zijn onze programma’s namelijk hard nodig. En dat kost geld.

Sponsors zijn daarom goud waard voor War Child. Zeker een sponsor als Crown van Gelder die War Child al drie jaar steunt en blijft steunen. Bernard Uyttendaele, directeur van War Child, onderstreept dit nog maar eens:“Sponsoring is voor onze organisatie cruciaal. Met het papier van Crown van Gelder zijn we de komende drie jaren wederom verzekerd van duurzaam geproduceerd kwaliteitspapier.”

Dubbele winst

Naast het papier levert de samenwerking met Crown van Gelder nog meer op. Drukkers uit het netwerk van Crown van Gelder hebben namelijk al vaker voor War Child nieuwsbrieven, enveloppen en briefpapier  gedrukt. Ook 100% gesponsord. Miklas Donkers, algemeen directeur van Crown van Gelder, is ook enthousiast:  

“Ik vind het geweldig dat enkele van onze ketenpartners War Child ook een zeer warm hart toedragen en ons initiatief in de afgelopen drie jaar actief hebben ondersteund(…). We zullen ook gezamenlijk met War Child activiteiten blijven organiseren waarbij onze medewerkers betrokken zijn.”