Insights Benelux beklimt Kilimanjaro voor War Child

“Unlocking Human Potential”: mensen helpen hun volledig potentieel aan talenten en kwaliteiten te ontsluiten. Dat is wat Insights Benelux dagelijks drijft in het werk dat zij doen. Miljoenen oorlogskinderen hebben deze kans helaas niet. Daarom doet Insights Benelux mee aan de Kili Challenge van War Child.

Sinds januari 2015 is Insights Benelux Business Friend van War Child. Aan deze Business Friendship willen zij concreet invulling geven. Dat doen zij onder meer door deel te nemen aan de Kili Challenge. Een actie van War Child die past bij de missie, core business en het eigen team van Insights Benelux. Samen aan de slag om de top van de Kilimanjaro te bereiken! Eind januari 2016 zal een team van negen Insights Benelux collega’s de klim daadwerkelijk gaan wagen. Lees hier alles over de Kili Challenge. De Insights Benelux medewerkers dragen een steentje bij om dit mogelijk te maken: geen berg te hoog, zolang je het maar samen doet. Marcel klimt mee: “Ik wil het uiterste bij mezelf naar boven halen om de top te bereiken. Door mijn deelname aan de Kili Challenge help ik oorlogskinderen weer een toekomst te bieden”. 

Benefiet diner
De Insights Benelux community zet alles op alles om juist nu zoveel mogelijk geld in te zamelen voor oorlogskinderen. Zij hebben zelfs een speciale actiewebsite ingericht om hun fun(d)raising activiteiten voor de Kili Challenge te promoten. Zo worden er wijnproeverijen en rommelmarkten georganiseerd, worden er kili cakes gebakken en staat er een Scholenproject op stapel. Je kunt zelfs een plek reserveren voor een Benefiet diner op zaterdag 7 november of donderdag 10 december. In de bijzondere ambiance van het prachtige kantoorpand van Insights Benelux kun je genieten van een heerlijk 3-gangen diner met bijpassend wijnarrangement. De opbrengst gaat zoals alle acties van Insights Benelux naar War Child. 

"Het goede doel is heel dichtbij"
Susan is actief betrokken bij de activiteiten: “Ik vond het mooi om de betrokkenheid op onze basisschool te ervaren. Zij doen mee met ons Scholenproject ‘Wish4warchild’. Met deze actie halen we niet alleen geld op met de verkoop van kerstkaarten maar de kinderen ontvangen ook voorlichting over War Child in de les. Door zelf mee te werken aan initiatieven als de rommelmarkt en het scholenproject voel ik me betrokken bij de actie en is War Child meer gaan leven voor mij. Het goede doel is plotseling heel dichtbij in plaats van in een ver buitenland.”

Helpt u Insights Benelux mee bergen te verzetten voor War Child? Kijk snel op hun speciale actiewebsite, laat u inspireren en doe mee. Wilt u als Business Friend ook in actie komen met uw bedrijf? Ga dan snel naar onze actiepagina waar alle informatie te vinden is!