Download de oorlog uit een kind

Maandag 23 februari vindt de kick-off plaats van de nieuwe campagne ‘Download de oorlog uit een kind’. Hoofdsponsor T-Mobile is het brein achter deze actie voor War Child, waar er bij elke donatie symbolisch een slechte herinnering uit het hoofd van een oorlogskind wordt weggehaald. Rapper Yes-R zal de campagne maandag 23 februari om 14.00 uur lanceren, op het Julianaplein in Den Haag. Kom je ook?
23 februari 2015 tot 02 maart 2015
Den Haag

Yes-R zal begeleid worden door een grote groep lagere schoolkinderen. Samen met deze groep verzorgt Yes-R een interactief programma, inclusief een spetterend optreden. Op deze manier ontstaat er interactie waarbij eigen herinneringen uit een vrolijke jeugd worden gedeeld en vermengd met negatieve herinneringen van oorlogskinderen.

Help je mee?
Wereldwijd lijden miljoenen kinderen onder oorlogstrauma’s. War Child helpt hen die verschrikkelijke ervaringen te verwerken. Samen kunnen we het verschil maken voor veel kinderen. Vanaf maandag 23 februari kun je meedoen aan de actie en met jouw donatie de oorlog uit een kind downloaden. Het virtuele hoofd van het oorlogskind op de website wordt met elke gift vrolijker en kleurrijker. De campagne wordt ondersteund met een vijf meter hoog opgeblazen fysiek kinderhoofd op het Koningin Julianaplein, dat je als je bij de opening bent, kunt zien.

T-Mobile al meer dan tien jaar hoofdsponsor
T-Mobile is al meer dan tien jaar hoofdsponsor van War Child en daarmee heeft T-Mobile tienduizenden oorlogskinderen geholpen. War Child is erg blij met de vriendschap. Klik hier voor meer informatie over het partnership met T-Mobile.