Chocoladeletters voor oorlogskinderen

Jips Goede Doelen verkoopt elk jaar rond Sinterklaas chocoladeletters voor War Child. €1 per letter gaat naar hulp aan oorlogskinderen.

Ook dit jaar verkoopt Jipsgoededoelen.nl weer chocoladeletters. Aan bedrijven, scholen, particulieren, aan iedereen die van chocolade houdt en War Child wil steunen. De (h)eerlijke letters van Jip zijn ‘UZT gecertificeerd’, ambachtelijk bereid en komen in de smaken melk, puur en wit.

Een paar letters bestellen gaat heel eenvoudig. Voor bedrijven die wat grotere aantallen willen bestellen, heeft Jip een aantrekkelijk en op maat aan te passen pakket in de aanbieding. Bestel nu

Wie is Jip eigenlijk?

Record aantal letters in 2012
Jip vindt dat een kind niet thuishoort in oorlog. Nooit. Daarom verkoopt hij al vanaf zijn tiende chocoladeletters, en doneert hij per verkochte letter 1 euro aan War Child. Dat tikt aan. Jip en zijn team haalden met hun verkoop vorig jaar maar liefst 37.821 euro op voor War Child. Het hoogste aantal sinds de start van de actie in 2007. Met de opbrengst konden 3.151 oorlogskinderen meedoen aan de programma’s van War Child. Zij kunnen dankzij de chocoladeletteractie heftige ervaringen verwerken in creatieve workshops, op een veilige plek weer naar school en via vakopleidingen bouwen aan een vreedzame toekomst.

Tienduizenden kinderen geholpen

In totaal heeft de ondernemende Jip in vijf jaar al meer dan 130.000 chocoladeletters verkocht. Genoeg om tienduizenden oorlogskinderen te laten deelnemen aan de programma’s van War Child.

Jip's doel is om dit jaar 50.000 letters te verkopen. Help Jip zijn doel te bereiken, bestel ze op www.jipsgoededoelen.nl.

Volg en deel de actie van Jip voor War Child op Facebook en Twitter (sharebuttons vind je rechtsboven de doneerbutton op deze pagina)!