Babbelen met drie van onze Product- en Dienstsponsors

Dankzij de steun van onze Product- en Dienstsponsors kan War Child hulp aan oorlogskinderen bieden. Deze maand zetten wij drie van onze Product- en Dienstsponsors in het zonnetje: Koningklijke Van der Most, The Albus Hotel en Flycatcher, Zij vertellen waarom zij het werk van War Child steunen.

Van der Most

Veilig opgroeien

Net zoals War Child gelooft Van der Most dat kinderen niet horen op te groeien in een gevaarlijke omgeving: "Wij ondersteunen de projecten van War Child. Sinds 2009 leveren wij onze bijdrage om oorlogskinderen een betere toekomst te geven."

Sponsoring

Van der Most helpt War Child door te doen waar zij goed in zijn. "Wij zijn een allround grafisch producent en dienstverlener. War Child ondersteunen we bij het opzetten van de Direct Mail-campagnes. Ook sponsoren wij de brieven en enveloppen voor deze campagnes." Met de hulp van Van der Most kan War Child speciale acties aankondigen, Friends informeren en nieuwe Friends werven.

"Wij zijn blij dat we op deze manier een bijdrage kunnen leveren om het leed van kinderen in oorlogssituaties te beperken." Alles over Van der Most lees je hier.

The Albus Hotel

Kinderen zijn de toekomst

Taco van der Meer: "Al vele jaren zijn wij partner van War Child. Ik vind dat je naast een succesvol ondernemerschap ook maatschappelijk betrokken moet zijn. Een deel van de bedrijfswinst moet je daarvoor reserveren. Onze kinderen hebben en zijn de toekomst. Echter, in onze westerse wereld is al een hoop geregeld voor onze kinderen en daarom wil ik investeren in kinderen buiten Europa."

Van der Meer is in tijde van kindsoldaten en genocide bij War Child terecht gekomen. Hij vindt War Child "een organisatie die veel goed werk verricht, low budget opereert inzake de eigen kosten en waar elke Euro op de juiste plek komt; bij kinderen die het keihard nodig hebben."

Duurzaam ondernemen

Rekening houden met de mensen om zich heen vindt Van der Meer belangrijk. Daarom is het voor hem van groot belang dat hij met zijn hotel en restaurant rekening houdt met het milieu, de huidige generatie en de toekomst. “Het is belangrijk dat wij duurzaam ondernemen, en ook van groot belang dat onze partners dat doen.”

Meer over The Albus en Senses vind je hier.

Flycatcher

Onderzoek voor oorlogskinderen

Flycatcher steunt War Child door te doen waar zij goed in zijn: onderzoek uitvoeren. War Child blijft graag op de hoogte van hoe Nederlanders over de organisatie en haar activiteiten denken, om zo oorlogskinderen te helpen. In samenwerking met War Child voert Flycatcher onderzoek uit.

Punten sparen voor War Child

Maar niet alleen helpt Flycatcher op deze manier oorlogskinderen, ook Flycatcher panelleden dragen hun steentje bij. Zij hebben het hele jaar door de mogelijkheid om punten in te wisselen voor een donatie aan War Child. Deze punten verdienen ze door het invullen van online vragenlijsten. 

Ook punten verdienen voor War Child? Meld je hier aan voor het Flycatcher-panel: www.flycatcherpanel.nl.

Bedankt! 

Wij zijn erg trots op en dankbaar voor de steun van onze Product- en Dienstsponsors. 

Deel net als deze Product- en Dienstsponsors jouw verhaal en inspireer een groeiend netwerk van Business Friends en onze Product- en Dienstsponsors. Voor meer informatie kun je mailen naar bedrijven@warchild.nl