1 euro voor War Child

De retail leent zich bij uitstek om klanten direct bij uw actie te betrekken. Via speciale aanbiedingen, speciale producten of speciale dagen betrekt u de klanten bij uw inzamelingsactie voor War Child.

Vraag een actiebijdrage bij de kassa – Elke euro is twee euro waard!
Een in het oog springende methode is het vragen van een kleine bijdrage van uw klanten wanneer ze betalen. Bijvoorbeeld 1 euro voor War Child. Natuurlijk is dit afhankelijk van de klantenkring, grootte van de besteding en het aantal transacties. Wat hierbij goed werkt, en sympathiek overkomt, is als u daar zelf ook een bijdrage aanlevert. Bijvoorbeeld door de donatie te verdubbelen: “Elke euro is twee euro waard!"

Verkoop een actieproduct
Verkoop een speciaal product waarvan de opbrengst of een gedeelte ervan naar War Child gaat.

Zet je verkooptalent in voor War Child
Bent u een verkoper van bijvoorbeeld schoenen, broodjes, banket, vlees, koffie, meubelen of andere producten? Dan is dit de actie voor in uw winkel! Verkoop een bepaald product een week lang voor War Child. Doneer een euro per verkocht product aan War Child.

1-euro-voor-War Child-actie
In alle winkels zou gedurende 1 maand elke klant gevraagd kunnen worden om 1 euro extra te betalen voor War Child. Op deze manier wordt op een laagdrempelige manier medewerking gevraagd aan alle klanten voor de samenwerking.

Kledinglijn voor War Child
Ontwikkel een speciale kledinglijn, waarvan de opbrengst, of een groot deel daarvan, naar War Child gaat. U kunt denken aan leuke T-shirts, een speciaal armbandje, sokken, caps of een horloge.

 

  .